söndag 2 mars 2008

Attended Syfestivalen!

Idag packade jag in sonen och svärmor i bilen och styrde siktet mot Sollentuna och Syfestivalen.
Sicket mecca! Garner, tyger, scrapbooking, symaskiner som kan ALLT, tror ta mig tusan den jag fick demonstrerad för mig kunde koka kaffe och fixa frukost!
Så fina!
Har ju dock inte 20' över tyvärr, men man kan ju alltid ha mål och drömmar!

Mer garner införskaffades dock! I massor.

Fina fynd för en 10:a nystanet, och ett gäng välbehövliga Tilda-garner som går en framtid som mössor och pyssel till mötes.

Bilder på fynden kommer.

Igår var jag även till Jysk, där de hade "gardinrensning".
Handlade lite mönstrade panelgardiner... som kommer få bli väskor och småpyssel de med.
Samt en sprättkniv (hittar inte min... och den behövs...)
och lite fina snedslå:(er/-s????)

Inga kommentarer: