tisdag 22 april 2008


Har en "beställning" på en mössa till en alldeles nykläckt och underbar liten R!
Men... beställning till någon man känner, eller i allafall tänkt lära känna (han är ju så liten nu) skapar en viss prestationsångest.

Så... det går lite långsamt.
DOCK fick jag en idé... I och med att pappa R är från lite varmare medelhavsbreddgrader så kom jag att tänka på de små ögonen som hänger lite överallt. Kommer ihåg att jag har en liten halskedja med ett sådant hemma från någon resa då jag var liten.
Något som skulle skydda mot onda andar, eller bara ondhet? Trots att jag inte riiiktigt kommer ihåg det hela tänkte jag att man kanske kunde göra en "onda/goda ögat mössa"...

nu återstår bara att kolla vad mamma och pappa R säger om det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mamma säger att den är superfin och hon blev himla glad och överraskad över återigen...hur ambitiös du verkligen är! Pappa är i väg och handlar åt R så han kan inte utala sig ännu men jag tror att han kommer att älska den!
Du är ju så bra!