söndag 4 januari 2009

Pallrade ass:et till jobbet.

Igår var det dubbeljobb igen.
Först, hockey på Hovet.
DIF torskade igen. Men tyvärr börjar ju detta bli rutin.
Sen hem, powernap i 30 minuter, för att sedan klä sig för POLARVINTERN!
Hade säkert 5 par byxor, OCH överdragsbyxor, 4 tröjor och täckjacka.... för att jobba....krogen!
Herregud. Kylan är verkligen inte nådig i denna stad!
Tacka vet jag norr, där jag i samma gradantal hade slängt på mig en jacka, ingen mössa, och knatat ut med hunden.

Nu, när jag vaknade på morgonen, är kinderna fortfarande röda!
Illa, riktigt illa.

Förövrigt dog min telefon igår också.
Pang bara.
Hur fan gör jag nu?

1 kommentar:

nomad sa...

Hello!

Fick adressen till din blogg av Ann..
Jag säger ju det, snygg telefon men utseende är inte allt.. hehe..
Så nu är vi två med döda mobiler, tur att jag fått låna en fungerande en!

Kram Mia

ps. Trevligt att få hänga med er på nyår!