måndag 16 februari 2009

Så där ja.

Ny vecka..
Men den kommer nog se jävligt mycket ut som den förra.
med lite mer jobb bara.
Redan på väg mot första anhalten, Sportbaren.

Måste göra ett par ärenden först bara.
Tydligen ska galltvål, fy fan vilket sjukt äckligt namn förresten, vara bra mot/för bananfläckar.
Och bananfläckar, ja, dom har vi här hemma.
Så, att göra:
Köpa galltvål.
och kolla barnvagnssele.... (what?)

Försökte mig på att tvätta resevagnen inför London.
Men banden blev bara äckligare, så.... jag sprättade bort skiten!
MEN, för att Liten inte ska få för sig att slänga sig ut mitt på Oxford Street, eller kanske slita ner några dyra Marc Jacobs-dojjor på Harrods så tänkte jag spänna fast honom lite.

Blir ett lite mer "centralt" boende än tidigare resor.
Förr har vi alltid bott vid Paddington/Bayswaterområdet, men nu ska vi ner mot "SoHo"...
Kul med omväxling!
St.Giles blir hotellet.

Så, vad är då planerna där?

* coola/roliga barnkläder till Liten
* fler sköna zip-jackor (typ Lyle&Scotten som jag för tillfället bor i)
* London Zoo igen... fast denna gång, med en intresserad Liten.
* Kanske lite fussball.... Tottenham eller Hull, eller var det dom mot varann?
* Och STARBUCKS!!!

1 kommentar:

nomad sa...

Åååååh, London! Vill också, kan ni inte smuggla ner mig och kidsen i en stor resväska eller nåt? Älskar London... min första riktiga resa vardit, måste tillbaka nån dag!
När reser ni?
Och vadåååå,det finns ju så många dyra sjkor där, såom busen rtiver ner ett par gör det väl inget? *blinkblink*