söndag 29 juni 2008

Idag: Barkarby Outlet :)

Målet för dagen är en liten shoppingrunda till Barkarby (andrasidanvärlden...)
Hoppas på att kanske göra några små fynd. I och med att skatteåterbäringen kom så finns det lite pengar över till.., kanske en fin kofta.


Vännen H hade köpt så underbart fina skor, så jag är sugen på ett par fina rackare jag med.
Tillhör faktiskt INTE kvinnorna med skolaster, men, efter att ha sett hennes på bild i bloggen blev jag sugen på ett par rackare med lagom klack. Som spädbarnsförälder boendes på landet, med grusad väg, är det inte läge för några Manolo Blahnik direkt, men liiite glamour kanske man kan fynda :)

Sedan hoppas jag på att kunna låna Photoshop av en vän. Mitt strular lite...

1 kommentar:

Hannah`s Dreamlife sa...

Nååååå...vad blev inköpet? Några hottie skor eller?
Du är för söt ...tack..älskar mina skor, dessutom så vill jag poängtera att jag är en sneakers tjej som inte har så många höga klackar i garderoben.Kan rekommendera dessa skor..de skönaste jag någonsn haft på mig..hel dag på jobbet och en kväll på stan utan skavsår. Rea på scorett....Kram/H