lördag 5 juli 2008

Har tagit tag i problemen...

Ni (om det är några som läser) som känner mig vet att jag tydligen fört ofrivilliga krig på olika fronter den senaste tiden.
Krig som fått mig att må dåligt.

Har bett om hjälp att lösa delar av dessa, men då hjälpen inte kommer eller uteblir, ja, då får man ta tag i det själv.

I februari, helt galet länge sedan, var den senaste gången jag hade kontakt med den ena personen. Varför? Kan bara ana... Men ska man inte kunna prata med varandra?
Familjen väljer man ju liksom inte hur som helst.

Hur som helst så saknar jag min syster något ofattbart!

Det andra kriget, ja, jag vet inte.
Missförstånd?
Kommunikationsproblem?
Försökte göra så bra jag kunde under den månaden, kämpade kanske mer än vad som ligger i MITT ansvar.
Och resultatet blev som det blev...

Kanske inte ska bry mig om människor längre.

Ska bara fokusera på MIN familj, inte hjälpa andras eller bry sig om.
Det verkar straffa sig.

1 kommentar:

Hannah`s Dreamlife sa...

Gumman....du vet att jag finns...om du behöver prata! Allltid.....Kram