lördag 26 juli 2008

Okej... fan...

Jag erkänner. Jag är en dålig människa. Jag är en fördomsfull och ganska snabbt dömmande sate...
Men jag är inte sämre än att jag kan erkänna det, och bättra mig.

Vad har fått mig att komma till denna insikt?

Håll i hatten då.. Katrin Schulman...

-VA??!

Vad fan dillar människan om??

Jo, såhär är det. Jag har fram till senaste veckorna varit en totaltråkmåns som bara sågat denna kvinna som någon form av "vem tror hon att hon är, det är ju ´hennes snubbe som eventuellt är liiiite känd, och vad fan är det egentligen HAN har gjort??""-dömmande människa.

Men HERREGUD, kvinnan är ju hysteriskt rolig!

Så, sedan ett par veckor tillbaka är jag beroende av hennes blogg..

Ny favorit är hennes snack med 2,5åriga Niki... HAHAHAH

MÅSTE läsas själv!

Inga kommentarer: