söndag 26 april 2009

Har gått på halvfart sedan i onsdags...

Då magsjukan däckade mig.
MEN, nu har jag sovit HELA NATTEN. (bra vuxna kvinna!)
Snacka om att bli glad då man vaknar och inser att det är förmiddagssolen som lyser och inte morgonstrålarna!

Och det bästa av allt är att jag sovit bra, utvilad!
Så, jag har massor med energi över till en liten date med lillasyster och framförallt: HÄMTA MIN ÄLSKADE SON.
Han har varit vaccinationskrasslig och samtidigt varit hos farmor.
Ont i mammahjärtat! Men med tanke på hur jag mått, och han varit lite extra gnällig, så hade det inte varit en ultimat blandning att ha oss hemma samtidigt.
Så när det gick att lösa så här, ja, då fick det bli så.
Tack farmor R för all hjälp!

Nu, efter lite frukost, the och skorpa i magsjukans tecken, så ska jag börja skruva ihop altanen lite inför Litens hemkomst!

Vi har byggt en liten "porch" här hemma, inte klar ännu dock.
Men nu ska jag konkurrera med tantalurerna på Wisteria Lane, här ska hemmapiffas!

1 kommentar:

Tant E sa...

Du behöver inte vara orolig för konkurans, du vinner med häst längder..hehe