tisdag 2 december 2008

Idag, hemliga pyssel!

Var idag iväg och gjorde hemliga förberedelser inför....stundande högtider.
Först, hemliga stoppet, sedan.... leksaksaffären Träfiluren i Gustavsbergs Centrum.

Beställde där förra veckan en låda med bokstavsklossar till Liten. Så fina, med Å Ä Ö med också.
Visserligen kanske lite tidigt på bokstavsfronten, men jag tror dessa kommer (så länge vi håller reda på dem) kommer kunna följa med flera generationer.
Så fina!

Nåja, sedan svängde jag förbi Hemmabutiken, och köpte en ny gaspatron till vår soda-maskin. Snacka om lyckad investering. Just nu sitter jag med en gigantisk flaska lemon-lime-vatten framför mig. I love kolsyrat!
Liten smackade glatt när jag gjorde vatten också. Han gillar bubblorna. (Gör på eget vatten, så nej, inga jobbiga salter...!)

Inga kommentarer: