fredag 20 mars 2009

Det gör ONT i mammahjärtat!

Ska som vanligt jobba i kväll.
Standard på helgerna.
MEN, idag var det SÅ JÄVLA svårt att lämna Liten.
Kunde verkligen inte!

Han är verkligen mitt ALLT, och varje liten minut utan honom gör ONT.
Han är nu på väg tillsammans med Hönspappan till Farfar där han ska sova i natt, och hämtas imorgon efter bandyjobbet.
Men FY FAN så jag saknar det lilla kloka livet.

Anledningen till denna over-load av känslor är kanske att vi idag var och kikade på dagmamma.
Såg jättebra ut, men jag vill ju inte behöva lämna honom där...
Han trivdes dock, lekte med de två barnen som var där, så problemet ligger HELT hos mig.

Nåja, det är ju egentligen inte aktuellt förrän till hösten, det är mest att vi börjat prata om det nu...
Men jag pratade med en kvinna på badhuset igår, och hon hade varit hemma i 12 år med sina söner. DET vill jag också!

Inga kommentarer: