fredag 3 juli 2009

En ensam kväll hemma...

Förbereder mig mentalt kanske?
Eller i allafall med sådana "livsviktiga" saker så som... bryn och hårfärgning...
Viktigt viktigt...


Eller, inte!

Men dock känns det bra.
Är tillbaka till min mörka hårfärg nu, efter en tur som "polsk-röd".


Hönspappan och syster är på jobbet, och Liten är hos Farmor, då hon snart drar på semester till Turkiet, och ville hjälpa till lite innan förlossningen.


Nu är de närmsta planerna att:

* röja till i sovrummet
* packa om BB-korgen... i med lite mer och mindre saker helt enkelt.
* kanske baka?? OM någon skulle svänga förbi när baby väl levererats så kan det ju vara trevligt att ha något att bjuda på. Även om ett rör Ballerina är helt OK det med... och kanske mindre pretantiöst...
* och sen.... slappa i soffan!!!! Men med min tur kommer sekunderna efter jag landat där resultera i vattenavgång och BB-vistelse...

Sååå, det kanske är lika bra att vända på ovanstående lista :)

1 kommentar:

Hannah`s Dreamlife sa...

Japp..vill du att jag mailar bilden på lekstugan? Kram!