fredag 15 augusti 2008

Så där ja

Jobbade igår.
Cirkus Krogen! Herreguuuud.
Men men, det var överlag en konstig kväll bara.

Tränade innan jobbet. Så jävla skönt att svettas!
Och på crossen är det PRECIS vad man gör.

Nu är jag ruggigt laddad för att köra Tjejmilen.
Hoppas bara privatekonomin tillåter en start.
Tycker det är ROLIGT att vara där.
Hade bara önskat sällskap av kanske lilla mamsen.
Men men, ibland blir det inte så... eller :)

Nu har familjen sovit middag i drygt 2 timmar...
Jag har pysslat, fixat mössor, tvättat, städat lite.
Fixat räkningar.
Ansökt och räknat ut mammadagar. (NEJ, jag tar INTE ut föräldrapenning när jag jobbar, så tänk inte tanken :- Men jobbade hon inte igår... ;) )

Nu ska jag ta lite "Finkaffe" :)
Har varit till Kaffeboden i Forum, handlat en colombiansk mellanrost minsann. Fint ska det va, hahahaha.
Vet dock inte skillnaden mot det vanliga.
Kommer inte mycket kaffe från Colombia?
Och är inte "svennebanankaffet" ofta mellanrost?

Inga kommentarer: