torsdag 21 augusti 2008

Tröttast...

Gårdagsnatten blev en vaken historia.
En liten man med växtvärk i tändernhöll mig vaken. Till råga på allt började han så klart att snora också.
Så, resultatet blev dålig sömn.

MEN, som vanligt kommer ett men... jag powernappade å det grövsta i dag! Så pass att jag till och med missade när lillasyster drog! :) Men men, får tvinga henne att komma tillbaka någon dag snart!

Har jobbat... huh, på en så trååååååkig match att jag fick dricka kaffe i andra perioden för att HÅLLA MIG VAKEN! Ojojojoj.
STOR trötthet även då.
Kanske beror liiite på den kulinariska middagen förresten, 2 kalla varmkorvar med ett fruset bröd. En riktig... bulimiker middag. Usch!
Mumsade snabbt äpple efter jag kom tillbaka till bilen.

Nu, hemma igen.
Trött.
Kanske sova?
Imorgon, jobb igen.
Visst har jag blivit duktig!!!

Inga kommentarer: