tisdag 12 augusti 2008

Så jävla taggad!

Hade barnvakt ett par timmar idag. Gick till gymmet, härmade vännen H och körde crosstrainern. 35 minuter, svettades som en galning, men... det roliga... är att det gick SÅ JÄVLA BRA!!!
Ipoden i öronen och musiken på max.
Puls.
Jag hade nog gärna stått där i flera timmar!
Nu kör vi igen!!!


Sedan blev det hantlar, biceps.
Och där såg jag fördelen med att ha en "tung" baby.
Jag, en liten tjej, måste byta till gymmets svarta vikter :)
Kommer se BRA UT!!!


Sedan rullade jag hemåt, plockade upp Hönspappan, Liten, och Farmor.
In mot stan, förvirrade i stadstrafiken, siktandes på Sveavägen, med liiiiten de-tour...
Men, vi landade på Terräng så småningom.
Där handlade Hönspappan ett par kängor... till det facila priset...1616!!!!
LÅNADE pengar som sonen fått av Morfar.
LÅNADE Hönspappan ;)
Dessa cash var Litens...


När vi ändå var inne i "Stan" passade vi på att fylla skafferiet på Japanska Torget.
Tofupåsar, Gyoza, och annat gott!



Efter storhandling där drog vi till Palmyra i Årsta för en GIGANTISK kycklingtallrik.
Orkade bara kycklingen!
Portionerna är GALET STORA!
Men, nu måste jag hoppa in i duschen. Man luktar verkligen....kebaberia....

2 kommentarer:

Anonym sa...

I spy with my little eye....
POCKY!!! I like...

Mitzie sa...

Hmmm vad är det jag ser???? POCKY?!!! Galet gott!
Gyoza, galet gott det med!
Tofypåsar, galet gott...
och flaskan?? Yakunikusås???

Galet gott... mmmm gottgottigottgotthandling!