onsdag 10 september 2008

Idag har jag samlat samvetspoäng.

Var förbi blodbussen och lämnade blod. Känns som en bra grej att göra.
När jag låg där inne på de röda sätena så funderade jag på om det kan vara så att sjuksköterskorna ligger på dessa säten tillbaka in mot "blodbussgaraget"?
Eller sitter dom i vanliga, hemliga säten?
Eller har dom egen bil?

Nåja, det tog en stund att hitta några bra kärl att sticka på, så jag hann ju fundera.
Verkar vara en svårstucken jäkel, så sprutnarkoman kanske inte är att tänka på...?
Har väl i och för sig inte haft det som karriärsval, men världen kan ju ta oanade banor.

Här hemma har jag sedan lekt hemmafru.
Lagat gyoza (typ japanska dumplings), ätit gyoza, kommit på att spara till mannen :)

Nu ska jag kolla om jag har ro att sätta mig i soffan, eller om jag måste städa lite först. eller kanske rita lite ritning...
Först...kaffe iallafall.

Inga kommentarer: