måndag 22 september 2008

Mannen fyllde ju förresten år i lördags..

Och jag bakade lite innan det.
Dock tänkte jag vara lite rolig, och göra lite "barnkalastema" på det hela, och därigenom färga grädden på tårtan.

DÄR blev jag medveten om att ögonen också är med och äter...
Jag gjorde nämligen tårtan...BLÅ!
Usch, det var verkligen inte en aptitlig färg.
Inget fel på smaken, men man blev liksom lurad ändå.

Tyckte att det bara fanns röd och grön när jag var liten, så jag tänkte passa på att testa annat.
INTE riktigt att rekomendera.

Presenten användes dock mer än tårtan åts...
Han fick en Soda Stream Pure.
Gott gott med massor av eget kolsyrat vatten.

I like!!!




Spenderar säkert flera hundra i månaden på spontanköp av Loka eller Ramlösa.
INTE längre.
Nu gör vi själva.
Ett steg i miljömedvetenheten... (kanske inte så bra med kolsyrepatroner..men bättre än vattensläpandet)!

Nästa steg i detta eko-tänk VärmdöKassen som ska finnas här ute på Värmdö.
Kanske värt att åka mot Grisslinge för att se om de fortfarande har info om den där...

1 kommentar:

Anonym sa...

Värmdökassen kommer att säljas den 3 resp 17 oktober på Grisslingeparkeringen mellan kl 16-18. Klokt är att förhandsboka kasse på varmdo@sv.se - sist tog kassarna slut!
MVH,
Anna

P.S. Innehållet i senaste kassen var helt outstanding!