onsdag 17 september 2008

Utmanar dig att göra den själv!

Stulit denna från Liten... (inte min liten... annan Liten :))

Jag kommer från: Norr...

Jag heter: Frida... och har ett ganska nytt efternamn som jag håller på att vänja mig med mer och mer.

När fyller du år: I juni

Tycker du om någon just nu: Älskar 2 pojkar i mitt liv!

Om sex månader: Bor jag förhoppningsvis större. Vill ha plats för en stor familj ju

Jag samlar på: tantgrejer såsom garn...

Gröna eller röda äppeln: Är nog mer inne på röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mannen eller vännen E. Eller mamma så klart!

Gillar du golf: har faktiskt grönt kort :)

Vilken tid gick du upp idag: 07:22

Har du sovit i din egna säng: Japp! Men somnade faktiskt på soffan..

Hur svarar du i telefon: Ja godda, det är fRIDA

Vad ska du göra ikväll: Har jobbat, ska nanna..

Var vill du bo när du blir stor? : var fasen som helst med mina darlings!

Är det okej att gråta: Så klart

När grät du senast: Kommer inte ihåg

Vilken årstid tycker du bäst om: Blir alltid kär på våren!

Laddar du ner musik och film från Internet: Faktiskt inte!

Har du piercing?: Hål i öronen

Vill du gifta dig?: Är gift. Inte igen. Tänkte fortsätta med detta :)

Vill du ha barn?: Har 1. Gärna fler.

Solar du ofta ? : Icket!

Är du bra på att laga mat: Lagar ätligt men kanske inte gourmetmat.

Gillar du att dansa: Japp! Men det händer inte så ofta nu,
Hur vig är du: Stel som en pinne. Beror på bristande dans...

Vad äter du helst när du ser på film: Åh, skulle gärna orka se en film

Bor dina föräldrar tillsammans : Nej

Har du tandläkarskräck: Näääääää

Är du morgon eller kvällsmänniska: Morgon mest...

Vilken ögonfärg har du: Grå, brun, gröna

Vilka hår färger har du haft: Säg ngn jag inte haft

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: Faktiskt... illa!

Är du beroende av något: Koffein och socker.

Hur ofta tränar/motionerar: Försöker i allafall!

Vilken låt lyssnar du på nu: Nyss så träffa jag en krockodil...

Vad gör du på helgerna: Jobbar, leker med sonen, pysslar med huset... och jóbbar mera

Brukar du bädda sängen: iböand...

Har du kysst någon under den senaste veckan: Japp! Min kära make!

Har du pussat den du är kär i nu: Jajjomen!

Inga kommentarer: