torsdag 11 september 2008

Jahaja

Då är vi tydligen igen i akut behov av pengar.
Jag vet inte var de försvinner.
Men tyligen ligger käre maken back...igen (sorry att jag säljer ut dig hjärtat!)
Blir bara så trött på det här ständiga penga grejen.
"Har inte råd att säga upp mig..."
Nej, visserligen inte. Men i och med det så kunde ju jag jobba. Drar för fasen in mer pengar än den ordinarie lönen som du hade. Att du jobbar varje dag, nej hjärtat, du jobbar 2!!! dagar i veckan.
De övriga dagarna rullar iväg. Vet inte VAD vi gör....
Men, jag ska inte gnälla mer nu.
Ska fixa ett till jobb

Och försöka hyra ut en 4årig labradorkille...
Han är snäll, fin, och bortglömd... eller... felprioriterad kanske är rätt ord.

1 kommentar:

Anonym sa...

Labradorkillen har ett hem i öjebyn efter jul när Lydnadsträningen börjar i grans ridhus :) Har även fixat hundgård så han får träffa mycket kompisar!
Kram syster /a