måndag 15 juni 2009

Boar mer och mer...

Idag har jag mått halvkasst.
Som vanligt senaste tiden...
Men men, snart är organen på rätt plats igen.

Boar som fasen här hemma.
Har jagat upp mannen på taket ett gäng gånger för att hämta ner Litens babykläder.
Nu kommer tvättmaskinen gå varm ett par svängar till...

Trist med dåligt väder bara, kan ju inte torka allt utomhus.

Bygglovet förresten!
Verkar vara beviljat!
JIIIIPPIIII!
Nu kan vi bygga ut och bo större!
Jul i en fin nybyggd "matsal"...
Med en ren tomt och ljusslingor på altanen, och små barn som bakar pepparkakor.
HOPPAS att det blir av!

Vill verkligen!
Vill verkligen fixa och inreda barnrum, pyssla och måla fint till mina kids.

Och kanske, kanske, kanske till och med ha plats för mitt eget pysslande.
Nu finns garnerna inpackade i skåp, och symaskinen står på "reservfrysen"...
Kanske inte så snyggt, och inte det bästa för kreativiteten.
Men dock flödar dito!

Och lite positiv feedback kommer från mössorna.
Eller lite... förresten... det kommer massor just nu, och stundvis verkar jag så stolt så jag spricker haha!
Gillar verkligen att folk gillar det jag gör!

Nu ska jag sätta mig med en kaffe och lite virkning i soffan.
Har 1 ny beställningsmössa att börja med, undertiden som tvättmaskinen brummar klart.

Och jo!
Gick med Liten och Hönspappan till Panduro tidigare i dag.
Köpte färg och duk, och nu har Liten målat en stor tavla.
Han tyckte det var JÄTTEROLIGT och var så stolt.
"Faff" målades med brunt(giraff) och "Bompa" med grönt (bolibompadrake)

Så kul att han tycker att det är det han målar, och kul att han verkligen ville göra det och blev stolt.
Nu kommer tavlan hängas i köket. Bilder kommer, jag lovar!

Inga kommentarer: