lördag 6 juni 2009

Har jag svalt en medicinboll?

Jag tror fasen att jag har det.

Magen är stenhård och tung att släpa på!
Jösses så jag vankar som en tant!



Minnet har börjat bli rent ut sagt uselt också.
Tappar ord, tappar fokus på det mesta.
Köra bil ska jag nog inte göra nej...



MEN, har några saker som jag MÅSTE komma ihåg att göra imorgon:



1: Köpa BLUTSAFT! Känner hur mitt järnvärde RASAR, och hur kroppen skriker efter smaken av katrinplommon och rostig mutter. Järntabletter funkar inte, och jag försöker gång på gång förklara det för kära barnmorskan, men hon fortsätter envisas om att jag ska ta dem.





2: Kolla om det finns någon form av träolja som är "acacia-färgad"... Vill få klart denna jävla altan, och tror, att i och med att möblerna är i det ovanstående ädla träslaget (ironi) så bör nog även räcket till dito vara samma.


Tror att det skulle bli fint med det vita staketet....

Och TADDA! Det verkar finnas... lite googlande så!

Hönspappan ringde precis! Fått in fler mössbeställningar! Det här rockar!


Inga kommentarer: