måndag 22 juni 2009

Snart födelsedag både för mig och baby!

Våra dagar kommer ju ligga ganska nära varandra...

Sååå.
Jag önskar mig helt enkelt:

Ett par skor/sandaler att ha på BB. Lätta små rackare helt enkelt...
Långa linnen från Gina Tricot.
Ögonbryn-och-fransfärgning av Lillasyster A. May you help me this weekend?

Och baby önskar sig:

BuritiBaby BodyButter från The Body Shop!

Liten badar och tvättar håret i denna underbara kräm, och sedan kvällssmörjer vi oss i lite Strawberry BodyButter... Men jag vill istället avsluta barnens kvällsmys med Buriti Babyserien.
Den luktar barn, sååå mysiga nybadade barn!

Nu ska jag gå och natta.
I sovrummet ligger en snarkande förkyld son, och bredvid ska en mamma med förvärkar och spänd mage lägga sig och vila ett par timmar!

Inga kommentarer: