lördag 13 juni 2009

Kommer nog lämna tillbaka dem...


Kom på att Hönspappan "fyndade" både 2 par jeans och ett eget par skor igår.
Rent ekonomiskt var det en sjuherrans shoppingdag.
Och jag, förutom skorna, botaniserade inne på BodyShop... Blev en bodywash och en bodylotion från deras Buriti Babyserie.
Doftar bara ren och mysig baby, och gör både huden mjuk och kroppen ren.
Fick även med litet prov på dito bodybutter. Lovely! Perfekt för mammor, pappor OCH barn.

bilderna lånade från thebodyshop.se

Så ekonomiskt höll inte ekvationen. Och jag är en sån som väntar med att klippa bort lappar och sånt från kläder fram till att jag använder dem första gången. Det gör INTE Hönspappan. Så alltså blir det mina skor som åker tillbaka.

Synd...

Men jag prioriterar att handla en liggkorg och lite babygrejer innan ett par skor till mig. SÅÅÅ akut är inte skoproblemet!

1 kommentar:

//HP sa...

Du får inte lämna tillbaka dom, har redan klippt dina lappar med :-)